18.9.2011

מהו האיזור הכי טוב לעבודה בארה"ב?


כמובן שאם היתה תשובה לשאלה הזאת אז כל הישראלים היו מתרכזים במדינה אחת בארה"ב , אבל אין תשובה קולעת לשאלה הזאת לגביי עבודה בארה"ב.

במשך כל העונה ישנם הרבה מאוד מדינות שתרצו להגיע לעבודה שם , בואו נעשה סדר בחודשי השנה ונגיד לכם איפה הכי כדאי לעבוד בכל חודש.

עבודה בארה"ב - היכן?


בחודשי החורף שזה ינואר – יוני הכי כדאי לעבוד במקומות החמים כמו למשל פלורידה , כל ארה"ב קפואה , באסה לעבוד בארה"ב במקום שהוא קפוא , תקופה של אחרי הכריסמס , רוב המדינות בארה"ב ממש קפואות ואנשים לא ממש מסתובבים בקניונים וקונים , לעומת זאת פלורידה , מגיעים המון תיירים מרחבי ארה"ב , פושטים על הקניונים , מגיעים לכל ערי החוף לראות ולהרגיש קצת שמש וים , לכן ההמלצה שלנו לחודשים אלה היא להגיע לעבודה בארה"ב בפלורידה.

יולי – אוגוסט כדאי מאוד להגיע לעבודה בארה"ב במקומות תיירותיים במיוחד שחם בהם , משל אורלנדו , לאס ווגס , מקומות שהתיירות מגיעה בהמוניהם , מליוני תיירים מגיעים בחודשים האלה לטייל באתרים הכי מפורסמים בארה"ב כגון לס ווגס או דסנילנד , גם מיאמי מקום טוב להיות בו בחודשים אלו .

ספטמבר - דצמבר – המיקומים הכי טובים להגיע לעבודה בארה"ב הם כמובן האיזורים שהכריסמס בהם הוא הכי חזק , אזורים שיש בהם שלג , לא שווה להגיע לעבודה בארה"ב במקומות כמו פלורידה בחודשים אלו , ממש חם , הכריסמס לא מורגש ואין כמעט תיירים כי כולם חוגגים בבתים שלהם עם המשפחות את הכריסמס , מקומות שיש שלג בדרך כלל המכירות הרבה יותר גבוהות , המון מקומיים יוצאים לקניונים ומבזבזים המון כסף על מתנות לחג , הכריסמס בלאס ווגס לא ממש מורגש כי זה מקום של תיירים בעיקר , ותיירים לא מגיעים בחודשים אלו.

בארה"ב אין עבודה שהיא עובדת כל השנה בצורה מטורפת ועושים כסף במשך כל השנה , לכל עבודה בארה"ב יש תקופות חזקות ותקופות חלשות , מן הסתם שכל מה שקשור בעגלות בארה"ב אז תקופת הכריסמס היא החזקה ביותר , ניקוי שטיחים , הובלות ומנעולנים חודש הקיץ חזקים במיוחד , אנשים עוברים דירות בחודשי הקיץ בעיקר , את השטיחים מוציאים בחודשי הקיץ לניקויים ומנעולן עובד חזק בעיקר בחודשי הקיץ גם.

אם ברצונך לעשות כסף במשך כל השנה בעבודה בארה"ב ולהיות יציב עלייך להתבסס בעבודה אחת ולהשתדל לעשות כסף ממוצע בחודשים החלשים יותר ובחודשים החזקים להפציץ ממש בכל הכוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה