7.3.2013

עבודה חוקית במיאמי

האתר CashJob ממשיך להציע לכם שפע משרות חמות לעבודה חוקית במיאמי עם כניסתן של עוד 2 חברות חדשות המחזיקות בעגלות במוקדים הפופולריים ביותר במיאמי (לעתים ניתן לצפות ביותר מעגלה אחת בכל יעד תיירותי שכן החברות השונות פועלות במקביל ומתחרות זו בזו באתרי החזקים במיאמי).

בנוסף לכך חלה ירידה קלה בשכר העובדים לחודש פברואר (חודש לאחר הקריסמס) אך נתון זה אינו מדאיג כיוון שזה נורמלי לתקופה זו של השנה. לאחר תקופת הקריסמס ישנו חודש בו התושבים והתיירים קונים פחות בעיקר בשל ההוצאות הגדולות של תקופת הקריסמס (בהן השכר הממוצע כמעט ומכפיל את עצמו בקרב מרבית העובדים).

עוד נמסר מהחברות כי חל שיפור בתנאי המגורים לעובדים במיאמי ב4 מתוך 6 החברות הפועלות בשיתוף הפעולה עם CashJob לעבודה במיאמי בעגלות. שיפור תנאי המגורים מתבטא בשיפוץ מספר דירות ושדרוגן, החלפה חלקית של הריהוט, ניקיון הבריכה לקראת הקיץ וכן נמסר כי ישנו שדרוג משמעותי לחדר הכושר ב 2 חברות שונות. כל זאת ועוד לנוחיות העובדים במיאמי.

לסיכום חודש פברואר בעבודה במיאמי, נמסר מ CashJob כי השכר הממוצע לחודש פברואר עמד על 5,800 ש"ח וכן שופצו והשתדרגו תנאי המגורים במספר חברות. בנוסף לכך התווספו 2 חברות נוספות למאגר של CashJob מה שמאפשר לכם ליהנות מהצעות עבודה רבות יותר.

לצעירים ישראלים המחפשים כיום עבודה בארה"ב ניתנת האפשרות לבחור במיאמי, ניתן לראות כי עוד ועוד ישראלים בוחרים לעבוד במיאמי בעיקר בשל האזור האטרקטיבי לתיירים ומטיילים וכן השכר הגבוה המאפשר לא רק לחיות ברמה גבוהה אם כי גם לחסוך לא מעט כסף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה