18.7.2011

מה אני עושה אם לא הולך לי בעבודה בארה"ב


זאת אחת השאלות הכי קשות שנתקלים בה ישראלים שיוצאים לעבודה בארה"ב. מה בעצם אני אמור לעשות אם אני לא אוהב את העבודה בארה"ב , לאן אני ממשיך מכאן , האם כל העבודות בארה"ב אותו הדבר ???
ישנו אחוז מאוד גבוה של ישראלים שמגיעים למקום העבודה אותו בחרו ומתאכזבים מהר מאוד מסוג העבודה , מהאנשים , מהסביבה , מהמקום ופשוט לא רוצים להמשיך באותו מקום עבודה , רוצים להמשיך למקום עבודה אחר בארה"ב אבל לא ממש יודעים איך לעשות את זה , מפחדים לדבר עם אחד העובדים של אותה החברה בשביל שלא יגיד למנהלים , מתחילים לזלזל במקום העבודה הנוכחי שלהם ולא מייצרים לעצמם כסף ורק מבזבזים את הזמן של כולם.



אני לא ישקר לכם ויגיד לכם שיהיה לכם קל לעזוב את מקום העבודה שהגעתם אליו , ברגע שתרצו לעזוב את העבודה בארה"ב תיתקלו בקשיים מאוד גדולים אם זה מצד הבעלים של החברה או מצידו של המנהל , זה מתבטא באיומים שלא תקבלו את המשכורת שחייבים לכם , איומים שיזרקו אותכם לרחוב באמצע הלילה ולא יהיה לכם לאן ללכת ואיפה לישון , איומים שילשינו עליכם להגירה שאתם עובדים לא חוקיים , כל מני מיני איומים שאתם בתור ישראלים שהגעתם לעבודה בארה"ב ממש מפחדים לשמוע את כל זה ומרגישים ממש מאוימים עד כדי כך שאתם שוכחים שרציתם בכלל לעזוב ואתם כבר מוכנים להישאר ולסבול מאשר לעבור את אחד מהסרטים שהציגו לכם.

יש פתרון להכל , ברגע שאתם חושבים לעזוב מסיבה כלשהי הדבר הכי נכון הוא להיות אמיתי ולהגיד למנהל שאתם לא מרוצים ורוצים לעבור , ברור שזה יטריף אותו ויהיו כאלה שלא ממש יהיה אכפת להם ויגידו לכם שזה לא ממש מעניין אותם שאתם רוצים לעבור לעבודה אחרת בארה"ב ופשוט יגידו לכם שאין מצב שאתם עוזבים , בתכלס אף אחד לא יכול להגיד לכם מה לעשות , אם אתם בבעיה של לינה אז תמיד אפשר לישון במוטל שיש כל כמה מיילים בכל מקום בארה"ב בעלות של 50$ ללילה , בד"כ אתם חייבים באותו הרגע למצוא לכם אלטרנטיבה אחרת , למצוא מקום אחר שיקבל אתכם ולא חסרים מקומות כאלה , תפתחו את האינטרנט ותמצאו שפע של הצעות עבודה בארה"ב ואתם רק צריכים להרים טלפון ויסגרו לכם מיד כרטיס טיסה לאותו הרגע , ישנה עוד אפשרות יותר בטוחה שהיא להתקשר לאחת מחברות ההשמה בארץ והם מסדרים לכם עבודה בארה"ב באותו הרגע שזאת האפשרות העדיפה.

אתם חייבים לחסוך מעצמכם את כל הסרטים של העבודה בארה"ב ולחשוב טוב לפני שאתם מבצעים כל צעד , להתייעץ עם אנשים שיש להם נסיון בעבודה בארה"ב ויכולים לתת לכם טיפים חשובים וטובים לגביי כל סוגי העבודות בארה"ב. תפנו לחברות ההשמה שישבות בארץ הם יפתרו לכם את כל הבעיות ויתנו לכם מענה 24 שעות על כל בעיה שתתקלו בעבודה בארה"ב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה