9.2.2012

עבודה בארה"ב


במציאות של ימינו הפכה מדינת ארה"ב ליעד הפופולארי ביותר בקרב צעירים יוצאי צבא המחפשים לנסות את מזלם מעבר לים ולהרוויח בגדול. הבחירה בארה"ב אינה סתמית שכן בנוסף לעבודה בארה"ב המאפשרת להרוויח הרבה כסף ניתן ליהנות גם מגורים יוקרתיים, תנאי עבודה קלים וחוויה של פעם בחיים תוך שילוב של טיול של אחרי צבא לעבודה בארה"ב.

מגורים ותנאי מחייה
עבודה בארה"ב מציעה לצעירים הישראלים מגורים ברמה גבוהה במיוחד אשר מציעים לצעירים הישראלים בריכות שחייה צמודות, מכון כושר פרטי, חדרים מרווחים, טלוויזיה בכבלים, אינטרנט, מטבח מאובזר, רכבים לנוחיותם ועוד. בנוסף, ממוקמים המגורים בקרת מקום העבודה מה שחוסך זמני נסיעה ארוכים לעבודה בארה"ב.

תנאי עבודה ושכר
הצעירים המוערכים מרוויחים בארה"ב מספר רב של הטבות אשר תורמות לאווירה ולכיס העובדים. ראשית, משך ימי התעסוקה בעבודה בארה"ב לא עוברים את רף 12 השעות עם תלות בתקופת העבודה. עבודה לצעירים בארה"ב מושכת את הצעירים גם להגיע ל סכומי כסף גבוהים מאוד אותם יוכלו לחסוך למטרות השונות. השכר הממוצע בארה"ב בעבודה במכירות מסתכם ב כ 22 אלף שקל בממוצע חודשי . יתרה מכך מקבלים הצעירים המוערכים ימיי חופשה שבועיים אשר בהם קיימת אפשרות לעובדים לצאת לבלות ולהתרענן באחד ממקומות הטיול הקרובים. בנוסף אחת ההטבות של הצעירים היא תשלומים חוזרים בעבור הוצאות על כרטיסי הטיסה.

עבודה בארה"ב מציעה לישראלים להשתכר במשכורות עתק. הישראלים מקבלים ממגוון רחב של הטבות והצעות מפתוח בעבודה בארה"ב החל מימי עבודה קצרים ועד למגורים מפוארים. האפשרות להרוויח בגדול בעבודה בארה"ב הינו גורם המושך את הצעירים ובכללם חיילים משוחררים לעבור לארה"ב בחיפוש אחר עבודה במקצועות המכירות בעיקר בהם מצטיינים הישראלים. תחום זה מציע לצעירים היקף שכר ממוצע המסתכם ב כ 6 וחצי אלף דולר בחודש. בדיוק בשל כך אנו רואים אלפי ישראלים העוברים מידיי שנה לעבוד בארה"ב.

תגובה 1:

  1. זה תמיד היה נשמע לי כמו רעיון קסום, לעבוד בחוץ לארץ. הרי תהליך חיפוש עבודה כאן בארץ הוא כזה מייגע ומתסכל, שהרבה יותר הגיוני פשוט לעוף מכאן (תרתי משמע) למשרה מוכנה שמחכה לך במדינה אחרת.

    השבמחק