31.12.2012

יתרונות וחסרונות עבודה בארה"ב


עבודה בארה"ב – מידע כללי

כיום אין בן אדם אשר רוצה לטוס לארה"ב ולטייל בה, אך לא כל אחד יכול להרשות לעצמו את זה מכיוון ומחירי הטיסה והשהייה בארה"ב הם יקרים מאוד, אבל בעזרת עבודה בארה"ב כמעט כל אדם יכול לעבוד בה ואחרי המשכורת החודשית הראשונה של עבודה בארה"ב אותו עובד כיסה את התשלום עבור הטיסה ואת הוצאות המחייה הבסיסיים החודשיים שלו.
עבודה בארה"ב נמצאת במדינות רבות אשר רוב המדינות הם מדינות של תיירות עם תיירים רבים וזה מאחר ועבודה בארה"ב נכללת בתחום המכירות.
עוד דברר חשוב שניתן לציין על עבודה בארה"ב זה שמאחר ועבודה זו נכללת בתחום המכירות היא כוללת בה יעדי מכירה חודשיים לכל העובדים.

עבודה בארה"ב – יתרונות

לפני שאנו הולכים לעבוד אצל עבודה בארה"ב עלינו לדעת כי ישנם מספר יתרונות משמעותיים אשר נכללים בעבודה זו שעושים אותה לעבודה כל כך משתלמת משאר העבודות:

·         משכורת – היתרון הראשון אשר נכלל אצל עבודה בארה"ב היא המשכורת שלה, המשכורת הממוצעת לכל עובד אצל עבודה בארה"ב היא כבערך 4000 $ לחודש.

·         שעות נוספות ובונוסים – היתרון השני אשר נכלל אצל עבודה בארה"ב היא שבמידה ואנו לא מסופקים מהמשכורת שניתנה לנו אנו יכולים להגדיל אותה על ידי שעות נוספות ובונוסים.

·         עבודה ובילויים – היתרון השלישי אשר נכלל אצל עבודה בארה"ב הוא עבודה ובילויים ביחד, כיום קשה למצוא עבודה אשר משלבת בין שני הדברים ועבודה ובילויים זה השילוב המושלם לכל עובד שרוצה ליהנות משני הצדדים.

עבודה בארה"ב – חסרונות

ישנם גם חסרונות שעלינו לציין אותם שהם נכללים אצל עבודה בארה"ב ולאחר שאנו נבדוק את החסרונות של עבודה בארה"ב אנו נשווה אותם עם היתרונות:

·         משמרות ארוכות – החסרון הראשון אשר נכלל אצל עבודה בארה"ב הם המשמרות הארוכות שעל כל עובד לעשות, ישנם אנשים שהם אינם יכולים לעבוד במשך זמן ארוך לתקופה ארוכה ולא כל אחד יכול לעבוד משמרות ארוכות.

·         ריחוק מהמשפחה – החסרון השני אשר נכלל אצל עבודה בארה"ב הוא הריחוק מהמשפחה.
ישנם הרבה מאוד אנשים שקשה להם לעזוב את הבית והמשפחה שלהם לתקופה ארוכה ולכן לא כל אחד יוכל לבוא ולעבוד תקופה ארוכה אצל עבודה בארה"ב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה