24.4.2013

עבודה בניו יורק לצעירים ישראלים

האתר Globus-JOB מפרסם מגוון הצעות עבודה בחו"ל. הין ההצעות בולטות להן מספר הצעות עבודה חדשות בעיר ניו יורק.
החלטנו לסכם עבורכם את ההצעות:

שכר- ממוצע השכר עומד על 7000 דולר.
שואלים את עצמכם איך? שכר בסיס של 1200 דולר בממוצע בתוספת בונוסים בגובה 25-35 אחוז מסך כל מכירה מאפשרים להגיע לשכר גבוה מאוד שעומד בממוצע על 7000 דולר (יש יותר ויש פחות).

מגורים מפוארים בקומפלקסים יוקרתיים
רוצים לדעתך מה זה קומפלקס? הקומפלקס הינו מתחם מגורים המחולק לדירות רבות ממש בדומה לבית מלון. בכל דירה מתגוררים עד 6 דיירים ב 3 חדרי שינה (מקסימום 2 דיירים בחדר). החלוקה מתבצעת כמובן על פי דרישות העובדים. בקומפלקס תמצאו גם בריכת שחייה ענקית, פינת ברביקיו, מיטות שיזוף, חדר כושר פרטי, לובי כניסה, אבטחה, חנייה מסודרת ובה רכבי החברה המחכים לכם, הדירות מאובזרות כמובן, אינטרנט אלחוטי, טלוויזיה בכבלים בכל דירה ועוד.

החזרים על כרטיסי הטיסה
חושבים שעובדים עליכם? חברות העבודה בארה"ב ובחו"ל מעניקות לעובדי החברה החזרים על כרטיסי הטיסה וזאת בכדי למנוע רמאות מצד העובדים אשר מחפשים בסה"כ כרטיס טיסה לארה"ב ולא באמת רוצים לעבוד. בכך לאחר מספר חודשי עבודה (עד  6 חודשים) מחזירים המעסיקים את עלויות כרטיס הטיסה לעובדים.

טיול של אחרי צבא
לא יודעים איך לשלב טיול של אחרי צבא? בכל שבוע עבודה תיהנו מ2 ימי חופש על פי בחירתכם. בכך עובדים רבים מנצלים את ימי החופשה שלהם לטיולים ובילויים בארה"ב, אירופה ושאר המדינות בעולם בהם תעבדו. בנוסף, רכבי החברה אשר עובדים לרשות העובדים מנוצלים לטיולים ובילויים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה