25.4.2013

כל הדברים שיקרבו אתכם להיות זכאים לקבל ויזת לארה"ב



רובם המכריע של הישראלים המעוניינים היום להוציא ויזה לארה"ב, פונים על מנת לקבל ויזת תייר, המאפשרת להם לשהות בשטחה עד לפרק זמן של כשישה חודשים באופן רציף מיום הכניסה. גם כשמדובר על הוצאת ויזת תייר לארה"ב, נתקלים לרוב בהליך בירוקראטי לא קצר, במסגרתו נדרשים למעשה להוכיח לאנשי הנציגויות האמריקאיות הפועלות בארץ, כי מטרת הנסיעה היא אכן לטייל בארה"ב. בהתאם לכך, נציג לפניכם במהלכה של סקירה זו את כל אותם דברים שעשויים להעלות בצורה משמעותית את סיכוייכם לקבל ויזת תייר לארה"ב.

מקום תעסוקה יציב המבטיח את העסקתכם גם לאחר החזרה מארה"ב

אחד הדברים המעניינים ביותר מבחינתן של הנציגויות האמריקאיות בארץ, בכל הנוגע לפניות הרבות שזוכות מאזרחים ישראלים המעוניינים בהוצאת ויזה לארה"ב, הוא מצבו התעסוקתי של כל אחד מהם. אזרח ישראלי אשר מועסק במקום עבודה יציב במשך תקופה ארוכה יחסית, המבטיח מפורשות על גבי כתב את המשך העסקתו גם לאחר השיבה מארה"ב, יהיה כמובן בעל סיכויים גבוהים יותר לקבל אשרת כניסה לארה"ב מאשר כזה שאינו מועסק כלל, או נע בין עבודות מזדמנות.

התחייבויות כלכליות הקושרות אתכם לחיים במדינת ישראל

נושא נוסף, המשמש היום את הנציגויות האמריקאיות בארץ לבחון את בקשותיהם של אזרחים ישראלים המעוניינים להוציא ויזה לארה"ב, הוא הנושא הכלכלי. גם כאן, מהווה כל דבר הקושר באופן ברור לחיים במדינת ישראל כיתרון מבחינתו של כל אזרח ישראלי המעוניין לקבל ויזת תייר לארה"ב, כשמסמכים המעידים על התחייבויות כלכליות כמו למשל תשלומי משכנתא, עשויים לשפר משמעותית את הסיכויים לקבל ויזה.

מצב משפחתי

גם המצב המשפחתי של כל אחד מכם, עשוי בסופו של דבר להשפיע על ההחלטה האם אתם זכאים לקבל ויזה לארה"ב. במידה ואתם כבר נשואים עם ילדים, יראו בכם אנשי הנציגויות האמריקאיות כבעלי סיכוי גבוה לקבל ויזה, היות וקיימות מבחינתכם סיבות ממשיות לחזור לארץ ולא להשתקע בארצות הברית.
הוצאת ויזה לארה"ב למטרות תיירותיות, מתאפשרת היום רק באמצעות המצאתם של כלל המסמכים המתאימים, הקושרים באופן נחרץ לחיים במדינת ישראל, כשכל ספק או חשד קטן מצידם של אנשי הנציגויות האמריקאיות ברחבי הארץ, עשוי להביא למתן תשובה שלילית לבקשה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה